The harder we try, the harder that we fight.. .

DSCN7713.jpgShoo. Allt bra med er ? hope so..
Egentligen borde jag sitta och plugga matte, har
nationella imorgon. Måste klara mig, annars
ligger jag illa till, haha.
Har fyllt magen med glass ( Sven fyller år IDAG :O wtf, va dt inte i Torsdags ?), så nu är jag proppmätt.
Nästan lite illamående :S Vädret idag va inte den bästa, blåste som tusan. men men, det va iaf inte jätte kallt.. så länge solen skiner så är dt chill för min del:)
IDAG; va ju som sagt hos tandläkaren :S Aoouch ! :( det va itne alls nice .. hade ett hål :S
så ska dit på Onsdag igen :S:O NOOOOOOOH! screw my life.
No more Cola för min del nu.. inte på ett tag iaf. NOOOOOOH screw my life!
No candy heller.. NOOOOOOH screw my life!
Men men, Förutom tandläkaren så har dagen flytit på som vanligt, allt va naaajs & trevligt.. TILLS dom sista 30 min i skolan...
Sååå jävla suckie! drama drama drama all the %&#¤=#))%(#)% time.
Ibland önskar jag bara att jag kunde ha dt som Steph&seth, azze&Benjii.. . problemfri.. som igår ..

På torsdag ska klassen till Gbg :D woohoo! är laddad som fan :) Blir nog shopping oxå om vi nu får lite tid över :D
vill gå till Mango, Zara, Monki, Rut mf,Topshop... hmm..jaa, Princip ALLA butiker som inte finns här i suckie-Borås.
jaja nu får jag sätta punkten här för idag.. PUNKT

Tack för mig, Hejdå!
kix


Kommentarer
Postat av: Erik \0/

Är det bara jag som undrar vad som hände de 30 sista minuterna?

2008-05-13 @ 19:05:10
Postat av: Erik \0/

BERÄTTAAA :P:P:P
JAG KAN NITE LEVA I DETTA OVETANDE :S

2008-05-13 @ 19:06:57
Postat av: Anonym

det du

2008-05-13 @ 20:45:34
URL: http://hässleholmen.se
Postat av: kl.kl.kl.kl.

mu

2008-05-14 @ 16:20:19
Postat av: Kicki svarar :

kl.kl.kl.kl :
Hej erik :)
avslöjad.

2008-05-14 @ 18:10:18
Postat av: Erik \0/

nemmen TJAAAA!

visste att du skulle skriva så, så jag skrev så, bara för att du skulle skriva så. \0/

2008-05-14 @ 21:57:58
Postat av: Kicki

Hahahah! erik erik. du är rolig du. :D

2008-05-14 @ 22:30:30
Postat av: Mimmi

awwe så söt bild..=)

2008-06-13 @ 20:19:56
URL: http://ameei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0