There's this one person in my head..

Hellu=)!

Hur är det med er? Med mig är det super förutom nationella delen imorn-.- men men får hoppas på det bästa. Borde plugga men orkar inte:S, har blivit så lat nu det senaste men man måste "kämpa" till slutet som Lisa säger varje lektion och det har hon rätt i för efter denna veckan så är det rätt lugnt med allt plugg=).
Dagen idag har flytit på som vanligt bara det att vi nu de närmsta 2 veckorna inte har någon spanskaXD yeeeah. Sen i skolan hände det en sak, palla all drama hela tiden=/.
Men nu till något roligare, vad gjorde ni i helgen då?
Min helg var helt super spenderade den till den största delen med familjen och det var mys. På lördagen träffades vi och grillade och jag fick leka barn igenXD. Jag och små kidsen hade vattenkrig och hoppade i studsmattan och gjorde en massa barnsligheter<3, verkligen superkul sånt man behöver ibland komma iväg och få leka.
Sedan på söndagen var jag så uttråkad alla verkligen alla hade planer så där satt jag hemma alldeles mobbad tillslut senare på kvällen ringde Kicki så drog dit och grillade med hennes familj=). Sedan träffade jag F en liten snabbis och såg på en mys film rekomenderar In the land of women, haha Adam Brody är med lite lika de är<3.
Nu är det dags för lite greys så vi hörs, ha dt så bra!<3

// PUssaaH Steph

image502image499
image503 image505 image504

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0