Useless and disappointing.

image487Hej, hoppas att allt är bra med er. För min del är dt suckie.. världens sämsta dag ! nu börjar jag böla igen.. i know i know. 
IDAG; dagen har gått riktigt segt. Bölade hela morgonen/ halva dagen.  Stackars Steph och Kezo som få stå ut med mig xD<3  Jag vill inte gå in på vad problemet va.. but i'm gonna be fine this time. 
När skolan väl var slut för dagen gick jag och steph till stan för att träffa Femman <3 en snabbis.
Efter det åkte jag hem. ..  satte mig vid datorn ..som vanligt -.-
Kollade på Gossip girls & One tree hill <3 Kärlek.
Tänkte börja plugga spanska snart .. har redovisning imorgon om Andalucia :S   kommer gå åt helvete! haha.

Aja jag har inte så mkt att tillägga mer. Hörs förmodligen imorgon med "Veckans Outfit", hoppas jag iaf :) 
Taack för mig, Hejdå!

Steph, Kezo & Femman
jag är evigt tacksam för det ni har gjort för mig, går inte beskriva hur mkt ni betyder. <3




OHYEAH till tygskor!
Tygskor som gäller denna sommar!
Tygskor i alla färger och modeller syns på var och varannan fot.
Passar till Klänning, shorts, Jeans.. Tummen upp för tygskor!  :) Själv äger jag LOADS of "tygshoes" xP H&M har fina typgskor som jag rekomenderar starkt! för bara 98 spänn kan man få ett par snygga skor ;)  så värt dt!





Vita tygskor är en favorit!


















Kommentarer
Postat av: Muffin.

Det var beklagligt att Kicki ej verkar tillfreds med tillvaron, jag hoppas det blir bättre snarast.

För övrigt vackra tygskor.

2008-05-06 @ 22:00:16
Postat av: Erik \0/

hmm... varför böla när man kan söla? äähh japp.
Jag var ute och fiakade en kväll då viskade en fågel i mitt öra ett mycket bra talspråk som man kan ha användning för i livet om man vill ha reda på saker och ting som kanske kan var lite känsliga och så.
Nu är ni säkert jätte nyfikna på hur talspråket lyder, men jag kan säga som så här, att jag tänker inte berätta det, för jag vill inte dela med mig av det fina talspråket. Jag vill bara veta att jag vet att ni inte vet att jag vet ett bra talspråk.
HAve a nice day or morninng.

2008-05-06 @ 22:04:31
Postat av: Erik \0/

EDIT:
Jag vill bara veta att jag vet att ni inte vet hur det lyder.

2008-05-06 @ 22:06:51
Postat av: MAJJE

ERIK BERÄTTA DÅ!

2008-05-06 @ 22:09:43
Postat av: Erik \0/

berätta vad?
Vad är det du vill att jag berätta? försäk få fram det då! slit ur det från din stämmband för hel vete

2008-05-06 @ 22:20:55
Postat av: hellu :P

worst day of you life, so far ;D haha skojja bara tråkit att höra att du e så lessen :/ hoppas de blir bättre snart

ps ja skojja inte...

2008-05-06 @ 23:48:35
Postat av: Jadestone

"Useless and disappointing" det är faktis starka ord, och betyder mycket. Detta är faktis andra gången jag hör detta från en prinsessa, första gången var från Hillary Duff från filmen A Cinderella Story.

(Hur som helst beskriver dessa ord även stora delar av de som kommenterat redan, trodde att de 6 kommentarerna skulle vara fulla av tänkevärda ord men...)

Till Kicki: Synd bara att jag är två dagar sen att se dig använda dessa ord, för jag tror säkert du skulle besegra vilken tjur som helst!

2008-05-08 @ 00:17:04
Postat av: Lovisa

Nästan alla äger väl ett par tygskor i år! Nästan alla på min skola har gått runt i dom nån gång! :) Jag har koll på allas fötter.. Haha! Snygg design på bloggen, och kolla gärna in min blogg! :)

2008-05-08 @ 18:09:48
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0