What a day! :)

Heeej sunshines!  Hur är det med er idag ?  För min del är det super! Tummen upp för vädret med :D  
Dagen har varit super duper nice, speciellt när man får njuta dt med personer man älskar upp till 110% !   

IDAG;
 
Va hos H en liten stund :).. Efter det så åkte jag ner till Stan för att träffa mina sunshines :D Femman,Kezo&Steph. Vi gick till Viskan där vi lunchade, väldigt trevligt och VARMT!   Därefter skildes vi åt..Femman skulle till Kyppe, Kezo hem och jag o Steph åkte till H,  där "Taking notes" skulle repa :)  Allla deras låtar va thumbs up ! :D we like (: . Lite ont i öronen man fick när högtalaren va precis framför oss :P men men vi överlever, haha.  
Sedan åkte vi hem för att byta om oss till bikini. vi bestämde oss för att dra ner till Almenäs o BADA :D 
Det va SVIN kallt ! Men vi hade hur kul som helst  :P



image488
den där lilla filuren är Steph :D
image489
K.A.L.L.T   !

Tack för mig, Hejdå (:

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Beauti in the "si" (sea)

2008-05-10 @ 00:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0