Will you love me tomorrow ?

Alloooo :)  Hur är det med er ? Hoppas att ALLA har varit ute idag !  :D
Med mig är det bara schteek :D  Tänkte uppdatera lite snabbt, innan jag drar iväg och kollar på film :) mys mys mys .
 IDAG:  har grillat med Femman :D  woho!  egentligen skulle jag ,steph&femman grilla idag, men Steph va tvungen att grilla med sina systrar, Kezo va tvungen att stanna hemma så dt blev inget med henne heller :P få ta igen dt nån dag :D   Så dt blev bara jag och Femman till slut. Dt va skit soft :) hade hur trevligt som helst !  you made my day :D
Imorgon ska jag spendera min dag med H och därefter om jag har tid över ska jag vara med Femman.
ser fram emot dt :) Yuööpp.



P1050600.jpg
femman är asbra på att grilla korvar :D  my sugar mama
P1050599.jpg
Jag bjuder på denna,.. ''/  helt ofixad.. FRÄSCH :p
Me like köörv ;D haha

Taack för mig. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Heejdå.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Jag tror jag börjar ruttna, faktis inte varit ute mycket. Helt lost nu, och på något sätt mår inte min kropp bra heller. Måste kämpa en vecka till sedan är det nog lugnt...

2008-05-11 @ 14:53:30
Postat av: femman

bilden måste bort!!!

2008-05-15 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0