Fashion Week.

Fashion week har startat ! :D:D  & jag är redan inspirerad.
Christian Dior  var en av dem som startade modeveckan i Paris.
Modellerna visade upp kreationer som var designade av John Galliano för Diors vår- och sommarkollektion 2009.

(Bilder : posh24)  
Beiget kan vara riktigt hett





KORTA klänningar/kjolar som gäller nåsta år :) 


Kolla in Leshop.. dem har massor av fina smycken! 
Jag älskar armband som känns personliga.  
Just nu är jag väldigt förtjust i de flätade"hippie-armbanden" i mocka !!  Känns väldigt rätt i höst. 

Ms Bijoux armband är älskade av många,och jag är lätt en av dem.
Snygga,speciella och prisvärda!

Förmodligen på fredag så kommer jag att få hem dessa fina armband :D:D:D
Smycken Armband HopeSmycken Armband Peace Out PinkSmycken Armband Carpe Diem Black



ha dt bra! 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Ni är rankad 34:a nu, keep going!

2008-10-01 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0