Fredag, finally!

Hellu allesammans!
allt bra ?

Idag; Började 9:55 med rättskunskap.. allt flöt på som vanligt .. typ.
Efter skolan gick vi o lunchade. På Eat - café & resturang ..
Den ligger nåstans i Knalle iaf.
 
Skabbigaste ställe ever ''/
Det va typ taco Buffé, 89 kr..ALLTSÅ lika mkt som på EEST!
Och EEST har dt mkt fräschare kan jag säga!
Men iaf,   på Eat fick vi tallrikar som inte såg diskade ut..
dt va fläckar på glaset... och besticken va värst! dem va inte alls
rena...  -.-  
kommer nog inte gå dit på ett tag nu :P hahah

Efter dt gick vi runt o letade efter ett par perfekta skor/outfit ..
jag försökte leta ett par ankel boots... men hittade ej :( 
eller joo MQ hade ett par asläckra ankelboots.. kostade dock 999 kr.. suck suck..
Får nog ta och åka till Gbg nån dag o kolla...

image123
(Hope ankelboots 2495 kr)

Nu till Steph's birthday!  vi har gått runt o försökt leta efter outfit till hennes party.. 
Och detta hittade vi... vad tycks  ?  ''/



ASOS Leather Patent Panel Shoe Boot
Visste ni att man inte behövde betala tull om man köper något inom EU ?   :D:D
Asos.com & nelly.com & Topshop.com    <-----  

Steph kolla in dessa sidor!.. finns asläckra skor där som jag tror att du kommer att älska ;)

Yes, dt va nog allt för mig..
Trevlig helg !
Puss&kram
K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Nice dress, lite förvånad dock, hade för mig ni tjejer pratade mycket om färger? Men svart är det då inget fel på.

2008-10-10 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0