Halleluja ! Fredag.

Heej!  Allt bra med er ?  :)

Idag; började vi kl 9:55 med Rättskunskap.. Satt och pratade hela lektionen ut. Och sen hade vi Svenska, och vi hade typ "läxförhör"  på Romersk shit.  Kunde inte ett enda piss fast jag hade läst/pluggat :s   han ställde frågor som inte ens hade med Svenska o göra ''/  skummt. men what ever. 

Sen gick vi ( jag, Kp, Muffin & kezo) till Thai silk och lunchade.. Steph är sjuk ( ni få "krya på " henne :) )  så hon kunde inte luncha med oss. 

efter dt gick jag o kezo runt i stan o försökte fynda lite :P 
Och detta fick följa med mig hem: 



Basker från H&M 
jag är varken en hatt- eller mössperson.. men så ser man tjejer i stan/skolan som har på sig jättesöta oversize mössor / basker . Och man blir ju bara så tvungen att köpa en till sig själv! 
men vantar & halsdukar gillar jag skarpt !



Halsduk från H&M.


Strumpbyxor, ett måste! 
H&M


Halsband, H&M




Paris Hilton's nya serie "My New BFF" . Programmet går ut på att hon ska hitta en ny bästa vän.

Kollade på den nyss.. oseriöst serie men väldigt underhållande xD säger bara : omogna bimboooos & wannabe's  :P
Och denna serie kan ni föja på MTV.com / show. 




Jag har gått och kärat ner mig i 90210. Ordentligt! Serien är sjukt bra och lätt en av mina favoritserier just nu.
Ni som ännu inte sett det, för er egen skull, gör det!!!!!!!!

Aja.. lite långt inlägg idag.. men den bjuder jag på ! :)
Ha en trevlig helg! 
Puss
K

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa den serien är bra :D .. Krya på dig steph :)

2008-10-04 @ 12:25:29
Postat av: cammie

Tittar in, kikar runt och vinkar lite =) Godnatt

2008-10-05 @ 02:24:20
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0