I cant survive without you by my side.

Heelluu.

här kommer en liten sammanfattning över vad som hänt..
I Fredags; 
Jag och steph drog till skolan lite tidigare och letade upp en Sara, ES07D på Bäckäng. 
Hon vann nämnligen goodiebagen som va värt 300 kr :)  Gratz!  


oså va dt ju Steph's birthday party..:) mkt roande!
Dock kom en viss person som INTE var bjuden men envisade sig att stanna ändå, fast man stod vid dörren o bad honom lämna stället...  Snacka om no life o desperat! 
Anyway, jag har inte riktigt koll på vad som hände sen ( still struggling ).. men vi stack iaf till bäckängfesten och shakade ! :D
jag blir alltid plågad av skoskav !  :O :S  o denna ggn gjorde dt riktigt ont :( 
Lördag; Jag mådde riktigt baaajs, hade huvudvärk i princip hela dagen :S +  åkte till Vännersborg o dt gjorde inte saken bättre.   
Idag;  har varit med mamma o handlat lite + bakat :D   
Oså har man haft ont i fötterna .. :S

Hmm.. har inte så mkt planerat under lovet mer än att jag ska plugga :S
Få se om steph ringer och hitta på något.. vilket nog inte kommer att hända :P x)

 




Ps:  Dt kommer bli dåligt med uppdatering nu framöver.. . för mig iaf.. jag har ju ändå lagt upp  närmare 8 inlägg på raken nu.. så.. aa ni förstår. :)

puss & kram
K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Vännersborg men så får man inte reda på med :( nåja jag jobbade hela lördagen ändå.

2008-10-26 @ 19:13:46
Postat av: Ja

goodiebagen? Du får gärna förklara vad det är nästa gång på blogget :)

2008-10-26 @ 20:57:06
Postat av: Anonym

muhahah, vad fan! ingen bild på mig! jag var ju också där! -.-





bitches.

2008-10-27 @ 09:29:11
Postat av: frida

förlåt igen för att jag inte kunde komma :( .. men i veckan blire bio!! har jag bestämt ;) hahah.. psussahh

2008-10-27 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0