I'm in heaven!!!

Heeeeej! guuuud vad mina fingrar har kliat dem senaste dagarna ! :D
Så nu är jag tebax.. I DONT CARE ANYMORE! ;)

Detta lov har hittills varit underbart! ! jag har hunnit träffa alla mina godingar (NÄSTAN) fantastiskt!!
Idag; har jag lunchat med Femman, viskan. har inte träffats på sjukt länge, så vi hade en heeeeeel del att prata :D:D precis som våra mammor :)
o så träffar man fina Matilda som alltid är fin o trevlig! :)


Jag fällde nästan en tår när jag fann den, hängandes där inne på H&M..
O sen är dt alltid något som ska gå fel..  joo storleken -.- 
Dt fanns bara EN kvar.. o den va i strl 38..  o då tänkte jag:  Joo men dt går säkert!  den ser t om lite för liten ut!!
men nej ..den va alldeles för stor -.-  döda mig. 
jag bestämde mig att köpa den ändå..  på något vis tänkte jag sy om den :P 
haha!  lycka till !!  XD  
Jag köpte den iaf, o kom på sen att jag kunde åka till den andra H&M i knalle o kolla om den fanns där ist.
Och där hängde den! :D så jag fick byta till den rätta storleken o med ett stort leende åkte jag hem :D:D
yeey:D

Imorgon; ska jag träffa Beares <33 vi har såå mkt att catcha upp ! ;)  vi ska dra till Knalle, o hämta min mys kofta ..  :D




(bild: fröken Kling) 

Jag blir tokig snart!  jag har letat o letat i nästan alla H&M butiker efter denna kofta..o dt är omöjligt att hitta den. :S
Så 100 kr i hittelön om någon hitta den!  haha lycka till säger jag bara xD

Yees dt va de typ .. :)
Juste,  hur många dagar är dt kvar tills den 28/12  ???  :D:D 
jag längtar tills jag få träffa denna puppy  !!! 




Pussar !
K

Kommentarer
Postat av: frida

jaa imon träffas vi finally :) haha,.. söt hund btw ;)

2008-10-30 @ 22:29:26
Postat av: TheShaker

Jag är fortfarande arg på dig för dissen...^^

2008-10-30 @ 23:45:10
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: kicki

Attention wh*re: Förlååååt! jag ska gottgöra dig!! :)

2008-10-31 @ 10:26:52
Postat av: Anonym

who cares "the shaker" fuglyass.





och hunden ser ut som en hyena

2008-10-31 @ 12:21:48
Postat av: kicki

Anonym: Seriöst IDIOT! behåll dina elaka kommentarer för dig själv.

2008-10-31 @ 16:27:30
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA

2008-10-31 @ 20:11:43
Postat av: Anonym

är du seriös om hittelönen? :D

2008-10-31 @ 22:30:44
Postat av: kicki

jaa, dt är jag (?)

2008-10-31 @ 23:27:08
Postat av: mia

då letar jag i gbg då ;D

2008-11-01 @ 02:37:21
Postat av: kicki

Mia: Gör du så ! :) strl 36 btw :D

2008-11-01 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0