Intruder alert x2. F.U.

Hey bitches!


TheShaker is back! Kicki och Steph behövde plugga lite, så jag fick åter igen äran att skriva i deras blogg! Idag fick jag i uppdrag att skriva om något speciellt. Det är nämligen om den där saken som vi var tvugna att hålla hemligt! Jag, Kicki, Stephanie, Felix och KP har startat en modeförening på Bäckäng!! Den heter F.U. som står för Fashion United.

Föreningens syfte är att skapa ett slags forum för alla modeintresserade och vi har i framtiden tänkt att har roliga aktiviteter med mode som tema! Vi har inte allt exakt klart än, men vi planerar att ha bland annat BTNM (Bäckängs Next Top ModeI) Olika småtävlingar varannan månad och mycket annat skoj! Vi hoppas att många blir medlemmar under nästa vecka då vi tänkt att värva medlemmar i skolan! 

Nu måste jag plugga lite Español inför mitt prov imon!



XOXO  
         /TheShaker




                   



            P.S. Glöm inte att kolla in min blogg på TheShaker.blogg.se D.S.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

OMG Vilken idé :) Låter hur intressant som helst. Så synd bara att jag, sedan ett år tillbaka, hamnat på en dö trist, dö seg, dött... skola. Fortsätt så :) det kan bli något stort :) Och, vet ni möjligtvis när Teknis vs Bäckäng är? Skulle verkligen uppskatta att få reda/vara närvarande till något sådant skoj. Känns så dött här ute i ingenstans.

2008-10-13 @ 21:39:59
Postat av: TheShaker

Bäckäng vs. Teknis ska vara innan vinter lovet typ 18 December tror jag...

2008-10-14 @ 22:10:01
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0