Intruder alert!

Hey bitches!

hur är det med folket här då? Detta är TheShaker från theshaker.blogg.se som fick i uppdrag av de söta kakorna att gästblogga för att de har rättskunskapsprov imorgon, så de hinner inte skriva något. (Jag har visserligen prov själv imorgon, men jag är smart nog...NOT! XD) Om jag orkar så övar jag lite sen.


Idag så har jag inte haft så mycket för mig egentligen, vi hade resursdag idag, så det var ganska slappt. Vår klass var tvugna att arbeta på vårat grupparbete om Shakespeare och det gick ganska bra. Jag ska spela tjej! ^^.

Efter det så hade jag möte med Kicki och Steph och inte KP som skulle spela Golf. Tack vare honom förekom det många svordomar! Vi snackade om den där stora grejen som Kicki och Steph har skrivit om i bloggen, men mer info om det kommer vi båda nog skriva om imorgon. Vårt möte blev lyckat och vi är spända inför imorgon!




Jag var bara tvungen att lägga upp den snygga bilden Kicki fixa åt mig, så att ni ser den!


Men nu drar jag mig! Ha det bäst!


XOXO
        
/TheShaker


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Ojoj, nice grej... Det känns verkligen som ni utvecklas. Att låta någon gästblogga var verkligen en smart och rationell grej :)

Och den bilden, verkligen catchy=P

2008-10-07 @ 19:17:36
Postat av: Jadestone

Extra kommentar, DAMM vad du bloggar hos dig^^ och du skriver säkert intressanta saker också, men tyvärr är inte personen i fråga intressant för mig så jag kommer inte stalka dig=P

2008-10-07 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0