NU VET JAG! :D


Gooodkväll !
Tråkigaste lördag hittills. Jag är uttråkad till max, på en lördagskväll. Hur roligt låter det?  

Idag har jag... SLÖAT och slöat och slöat lite till..
åså gick jag ut och sprang en liten runda.. .
åså har jag  tjötat på mamma hela dagen om att jag önskar mig en liten puppy som kan joina mig när jag är ute o springer ..
o svaret blev som vanligt : NEEEJ!  -.-

Just nu kollar vi på The hills o glufsar i oss naturgodis o så pratar vi, om allt !!, mellan himmel och jord  :P
o samtidigt som hon pratar så bloggar jag xD    haha   ni kanske kan fatta nu hur uttråkad jag är nu.
  ( Hot crackers <33333)  
En av dem sakerna som kom upp på konversationen var vad jag önskade mig på min 18 års dag..
o jag har typ sagt över 100000000000000 saker som jag vill ha xD hahahahhahaha o dt är typ onödiga saker som jag egentligen inte behöver eller verkligen vill ha( inklusive hund )

men NU VET JAG vad jag vill ha..REALLY REALLY!
o dt är en ny mobil !!!!! jag behöver verkligen dt!
jag älskar den jag har nu.. men jag vill ha en ny.. med bättre knappar ! 

 Sony Ericsson XPERIA X1...                               adorable!   :D 
Vad tycker ni ? :D
WebCam_20081018_19561.jpgWebCam_20081018_1957.jpg
min nuvarande mobil ... lovin it.. men knapparna är kaputta !  suck.... ..

Nej nu måste jag gå tillbaka till mamma :)
Ha en trevlig lördaskväll
Puss

K


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Ute och springer? Shit då har du tråkigt^^ Enda anledningen jag skulle få för mig att gå ut och springa är... ... ... Nee jag skulle aldrig göra det ändå, det är nog bland det sista jag skulle få för mig att göra :) Och ändå gillar jag att springa.

2008-10-19 @ 00:42:30
Postat av: TheShaker

varför lämnar du inte in mobilen på reparation, det har jag gjort nu för andra gången.. så nu har jag en skitkass och ful mobil..

2008-10-19 @ 15:57:16
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: mimmi

HAHA fan vad jag hataar dom mobilerna.=P min svartgröna som nästan är likadan funkar knappast haha xD alla knappar e bajs nu xD och jag hittar inte kvittot haha xD

2008-10-30 @ 00:40:59
URL: http://ameei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0