Tack!


Heej!

Vill tacka alla som blev medlem i F.U idag :) 
och Felix ( Prince charming :D  ) som har varit jätte gullig och suttit i Caféshop en HEL dag :)

Vi har nu 40 st medlemar och självklart hoppas jag på mer!  :D 

Idag;  Varit jätte nervös i princip hela dagen!  + stressad
Jag hade 2 redovisningar, Svenskan och Nyhets shitten .... <--  Fobi ni vet!
Vet verkligen inte hur dt gick.. o jag tror inte heller att jag vill veta dt :P 
Och så fick vi tebax matte provet idag :D:D  jag fick.......TADA:     MVG  :O:O :D:D
Dt lönar sig att plugga 24/7 ska ni veta :)

Imorgon har vi egentligen sovmorgon men så ska man vara i skolan redan 8:30 för att presentera F.U föreningen för design klassen ( snacka om fobi igen-.-)...
Och imorgon är dt den 21:a !  Ni kommer väl ihåg vad jag snackade om 21:a oktober ? :O
STEPHANIE'S BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!! Ni som glömde dt borde skämmas grovt !
Vi ska ut o luncha efter skolan :) och sen ska jag och KP gå o köpa något fult till steph :D  något som hon absolut inte vill ha! :P   hehe
Sen ska vi på Elfsborg matchen :)  

Dt får räcka för idag :P 
ha dt bra
Puss
K



Ps: Bli medlem i F.U  så bjuder vi på saft och kakor  +  lap dance från Steph, Antonio ;)   Låter bra va ? ;)

Värva minst 5 vänner och få chansen att vinna en goodiebag värt 300 kr!


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Det går ju bra för er^^ om det bara gick lika bra för vårat företag HM...

2008-10-20 @ 22:10:38
Postat av: kicki

Vikken företag ? o.O''

2008-10-20 @ 22:39:30
Postat av: F

Lapdance från Steph?! Fuckno! ^^

2008-10-21 @ 15:55:50
Postat av: Jadestone

TankaBilligt.nu UF :)

Sidan existerar ännu inte men vi är på uppgång. Jag återkommer till Creamycupcakes om det när vi har kommit längre :)

2008-10-21 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0