Torsdag.


 Shaaaa folket!  allt bra ? 
hope so.. :)

Med mig är dt bara fint :)   Åt precis Amerikansk äppelpaj :) 
Och jaa, dt är faktiskt en skillnad på;  vanlig äppelpaj och Amerikansk äppelpaj XP.
men dt ska vi inte gå in på ;)

Idag: skola som vanligt... sen hem.. sen lite plugg..sen lite tv..sen lite sleep... sen lite äppelpaj.. o sen fick jag den här ursöta väska av mamma som hon hade köpt från Gina  :D:D 



Imorgon: Sovmorgon för min del :D:D  Wohoo.. lite efterlängtad.  
Sen har vi två lektioner & sen slutar vi!! :D   Efter dt ska vi som vanligt luncha :D:D 
Tror dt blir Thai Silk .




Kyssjohanna har fina Ettika armband, dock kostar dem 400 kr uppåt! ''/ 

Kommentarer
Postat av: kezo

ASFIN VÄSKA, JAG SKALL KÖPA DEN :D

2008-10-02 @ 19:19:43
Postat av: Jadestone

Står det verkligen Karma på halsbandet :O lol vad roligt det skulle vara.



BTW Ni är raknad 31 nu, ja ni hörde det, 31!!!

2008-10-02 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0