Bored...


Haallåå elle! allt bra ? :D

Idag; ..skola som vanligt ni vet.. ''/  
öhhm... ? dt va typ bara dt ..

jahaaopp   o.O  ... vad ska jag skriva nu om??  ..:S:S 
FÖRSLAG ?? 

JOO!! Här kommer lite information om vad som händer framöver  .. :P

* Steph fyller 17 snart, den 21 oktober!!  :D  och då ska dt firas !
   remember that! 


* Under November lovet ska jag o min familj åka till Frankrike/tyskland/tjeckien ( still deciding ''/  )  ,
Om inte vi åker.. så ska jag väla umgås med mina nära o kära <33  :D 


* Om precis 80 dagar åker jag till paradiset :D
  MC01.jpg TOWER02 image by nonamemacau

* Om 99 dagar fyller jag år :D  då är man myndig !  :P
 (Bild:
My birthday cake när jag o steph va i Macau)




   well, that's it .. typ. 
   Nu ska jag kolla på film :D 

Puss&kram.
K



Armband från Ms Bijoux kom idag :) 




Kommentarer
Postat av: Jadestone

Allt verkar hända så fort nu, nästan som om man inte hinner med. 21 okt, låter väldigt bekant på något sätt, säkert ett viktigt datum jag måste komma ihåg^^

2008-10-10 @ 14:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0