Hello Beautiful!



Heej allesammans! Allt gött ?
Hope so! :)

Det var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg här.. ''/
SKYLL PÅ SKOLAN! :D
Jag & steph har varit rätt upptagen på sistone.. från plugg till föreningslivet.
Och Antonio har varit jätte gullig och hjälpt oss att uppdatera bloggen, tusen tack!

IDAG; w.e.l.l ....första lektion med Idrott! och dt va fööttböll som gällde.. dt va faktiskt jätte kul :) Antonio (idrottsläraren) gav mig en klapp på ryggen efter matchen o sa: bra jobbat! Plus på kanten idag, verkligen! ..OM jag blev glad :D  skryt skryt*
Efter idrotten hade vi spanska.. o vi fick tebax våra spanska prov,
Steph fick jättebra! ... o för mig gick dt åt HELVETE ! Ni vill inte veta!
Oså hade vi matte prov idag... jag har absolut ingen aning vad jag kommer att få...inga höga förväntningar iaf...
Efter skolan så stannade jag kvar i skolan med Alexander, wehlin ( The Extreme Sexual Love couples -.-'') & Kp.. . nån hemuppgift som vi skulle göra.
And so on..

IMORGON; My favorite day! :) Sovmorgon + chilldag.
Första F.U möte imån med alla i styrelsen (Y) .. . och massa andra ärende som vi ska göra.. typ prata med design gänget o de. (jag bloggar mer om F.U imån.)
Sen luncha con á la Steph, Muffiiiin & Kp tror jag..

Nu ska jag CHILLA för en gång skull, med godis o film :D.  finally.

Ha dt bra allesammans!
Pussar
!
K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Whuhöhöhö!

2008-10-16 @ 18:39:17
Postat av: Julia

snygg model bild

2008-10-16 @ 20:05:18
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: MAJJE

För första gången på hur länge som helst kommer jag in och läser eran bild ;oooo

Iaf, inte så trevlig läsning för lite personligt för mkt "the shaker"



Anyways jag ägde på fötbullen ;>

2008-10-16 @ 20:50:40
Postat av: Anonym

" för lite personligt "



Du menar tvärtom ?! :)

haha du ägde som målvakt jaa.. annars va du för "Corto" :D hehe! CALIENTE!

2008-10-16 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0