Get back.


Heej! 
Tänkte sammanfatta lite kort om vad som har hänt dem senaste dagarna.
Jag har varit så jävla sur och grinig idag. Jag förstår inte varför.. . åååååååhhhhhhhhhhhhhhh!
Är helt slut efter en intensiv vecka..

Idag;  F.U's sista dag i Caféshop.. Tusen tack ännu en ggn till alla som blev medlem i föreningen :)
Vi har nu 80st medlemmar .. jag är super nöjd! :) 

Imorgon; Ännu en stressig dag...men dt kommer bli skojj ändå.. Steph's lilla "birthday party"  :D:D 
oså kommer man att få träffa Beares som har varit i Belgien i en HEL VECKA nu  :')  
Efter steph's party..tänkte vi dra till Bäckängfesten..  o eftersom dt är maskerad så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig :S:S:S   Förslag ?

BTW, Imorgon ska vi lotta ut F.U vinnaren :D 
Så jag måste dra nu o fixa goodiebagen. 

Pussar!
K

Kommentarer
Postat av: emelie

Härlig färgglad blogg du hade :D Vad tycker du om min? kram!

2008-10-24 @ 08:07:49
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0