du är min bästa vän...

Hej, allt bra ?
Hope so :)


Med mig själv är dt så där..ont i huvud.
Kom hem precis från skolan/F.U möte..

Jag och Steph hade kommit överens om att VI två skulle vara "ordförande" för F.U.
För vi båda ville vara ordförande lika mkt  + att vi kom på F.U tillsammans.. Så vi hade helt enkelt bestämt att dt skulle vara vi eller så skulle ingen av oss vara dt.. :P

Och vi blev ordförande.. båda två!  o dt dröjde inte länge tills alla i styrelsen började gruppera oss...Ordförande 1(steph)  o ordförande 2 (jag) ... -->  =  dt är samma sak som vice...
o jag bestämde mig till slut att inte vara ordförande ..utan vice ist.. Det är klart att dt kändes tungt när jag va tvungen att säga dt.. .men men dt blev så iaf.
jag är inte sur/arg på steph .. Bara ledsen över att det vi hade planerat/bestämt inte blev av.
Men grats till steph som fick hela platsen till slut
lol låter så töntigt/löjligt/ patetiskt...  i know i know.
Dt handlar inte om vem som är ordförande, måste bara klar göra dt. 
Menmen...Life goes on..man kan inte alltid få som man vill ibland..  :)



Detta kommer att hände nästa vecka:
Vi kommer att bli Intervjuad nästa vecka (?) av skoltidningen..
O framöver så kommer vi att få en liten spalt av dem där vi kommer att få skriva om mode & m.m  :) 

Värva medlemmar ska vi oxå göra .. medlemsavgift : 10 kr .
Ni hittar oss i Caféshop ; Måndag, Tisdag & Torsdag.

 

visserligen borde jag egentligen inte lägga ut detta , alldeles för personligt inlägg o jag vill inte ta konsekvenserna.
så kommer troligtvis ångra mig dt sen... .
trevlig helg ! 
kram  Kicki


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Du kan få platsen helt seriöst visste att det skulle bli så här=S kände tension redan efter mötet. Inte alls så att jag fick hela platsen utan den är lika mycket din det kommer fortfarande vara så att vi BÅDA som är ordföranden eftersom det var trots allt tillsammans som vi kom på ideen. Känner mig skiiit elak=(. Å andra sidan så kan jag förstå för jag vet att jag oxå skulle bli ledsen och besviken, men jag vet inte, känns inte alls bra att ta det här=/ utan bättre att ta det när vi ses och kan komma på en lösning=).

2008-10-17 @ 21:51:38
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: TheShaker

Men kära kicki! Ni kan ju båda vara ordförande! men jag kallar bara er för bitch ett och två för det var kul, precis som att jag är attencion whore... Ni båda kan ju vara ordförande, jag tror inte att någon bryr sig ärligt talat. Och när vi skriver in det i stadgarna, så kommer nog ingen bry sig precis...:)

2008-10-17 @ 23:50:10
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Kom ihåg mig, jag finns!

2008-10-18 @ 01:06:03
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! Tack för att ni gjorde min dag HAHAHAHAHA

2008-10-31 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0