Göteborg Trip

SHENA! Allt bra ? :)
Äntligen hemma ! Det har varit en lång dag.
Vi tog tåget som gick 8:53, var framme där nånstans vid 9-10 tiden..
Vi var så dumma! trodde att butikerna öppnade 10:00 xD men nej 11:00 var dt som gällde på Söndagar -.-
Så vi gick tillbaka till tågstationen och fikade. På vägen dit träffade vi Johan :P What a small world!

Jätte mysig ställe ! :)



När butikerna hade öppnat gick vi runt och försökte fynda lite .. Steph köpte: en jätte fin tröja från H&M.
Jag köpte: en Tisha med en STOR rosett på från Rut mfl och en kofta från Monki och tights från Gina. ..
Vi gick till Shock oxå, men dt var itne öppet -.- lite depp man blev, Vi älskar ju SHOCK!

Vädret var asnice, väldigt varmt! Men dt höll inte länge. Ösregnade tills slut när vi skulle tillbaka till tågstationen, SUCK!

Här kommer VECKANS OUTFIT!!! Enjoy.






Puss&Kram
Kicki och Steph.


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Hehe, ärligt talat så är världen inte så liten^^ jag visste ju att ni skulle vara i gbg så jag tog mig till gbg och satt där tillsj ag mötte er! Haha nej det gjorde jag inte^^ men det fanns en plan att överaska er långt bak i huvudet.



När jag såg er blev jag lite överraskad själv så jag glömde fråga er vad ni gjorde i gbg tidigt, tänkte påpeka att butikerna inte hade öppnat men kom inte på det då^^



Asså så det var fint väder i gbg? Jag såg bara hur det ösregnade och allt. Som tur hade inte Trollhättan en enda droppe idag, annars skulle Jag-lånade-Nic's cykel bli kanske så rostfärdig^^



HM.. har jag missat något?

Intressanta inlägg ger långa kommentarer :)

2008-09-07 @ 23:35:42
Postat av: ERIK \0/

tjaa!

släng ett öga här!

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17985324.htm?ca=16s

2008-09-08 @ 17:30:49
Postat av: erik

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17985324.htm?ca=16s

2008-09-08 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0