20:35. i'm a bad liar.

5dt.jpg Colorful image by aubrey21
Hejhejhejhejhejhejhejhej ALLA MINA SMÅ SOCKER SMULOR! 
dålig uppdatering again!  suck..

Det är mkt i skolan just nu :S och andra saker på G :) har sååå mkt plugg framför mig (Give me a miracle), o samtidigt kulturveckan som kommer att vara super duper sköööjj! vad ska man välja ? 

idag har jag varit i skolan! osen har jag varit med Antonio i knalle, vi gjorde lite ärende. oså gick vi runt lite o letade efter den ultimata presenten till.. MIG själv! :D 

Vädret idag va ju toppen, tänk va lite sol kan göra med ens humör....
Såg väder prognosen innan, och det ser ganska bra ut imån med! 20 grader! inte illa.
Perfa för mig! jag som ska åka till Varberg imån osen på kvällen ska jag träffa Schteff, vi ska gå på bio ;) o därefter blir det en kvällspromenad med witter bitter :) wiiii!

nemen nu måste jag hoppa in i duschen.
trevlig helg.
tooodles !
-K





tuturduvorna!

Tobbe & Fredster.

Nån främling. ... ... neeeej hunniieebiiee! :D:D:D
Oscar, Felix, Anel & Alix

mitt lilla hjärta kezo.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Har också haft en toppen dag verkligen. Sov visserligen sent och vaknade tidigt till en annerlunda dag jag trodde jag skulle bli intejuvad. Men det var visserligen bara en massa föreläsningar i Alé (gbg), tack vare en lite borta lärare så har jag varit nervös för ingenting.



Men det var ingen skola för mig idag alltså. Föreläsningarna och transport fram och tillbaka tog till 13, vilket min sista lektion redan slutat. Jag var så trött så jag tänkte lägga mig, men när jag vaknade var klockan snart 16,00. Men det var fortfarande sol som var toppen. Så jag tog longboarden och bara åkte lite random. thumbsup

2009-04-24 @ 21:12:44
Postat av: Jadestone

I dare creamycupcakes to find me a student-outfit :D

Jag har svårt att veta hur jag ska klä mig då, några tips?

2009-04-25 @ 11:23:31
Postat av: Arezo

hej och hå! där är ju jag! och sen WTF .. du gick till knalle med antonio:O dissa du mig för HONOM?



damn -.-

2009-04-25 @ 12:03:27
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Hejsan!

Jag och ett gäng andra tjejer hade tänkt fixa ihop en liten bloggträff i Borås där vi tar en fika och snackar skit (eller något annat kul). Har du lust att vara med kanske? Vi har inte satt datum än utan det kommer senare.



Hör gärna av dig!

MVH Malin

2009-04-25 @ 15:23:38
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Erik \0/

Jag är ju fasen med på näst sista bilden! det är ju jag som är lite längre bort där!

2009-05-05 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0