Awwwh! finally

.. . . . . efter flera månaders tjatande på Muffin o Kezo så är det nu bestämt att dem ska gå på balen tillsammans! yey.
jag vet, det är typ 1 år kvar tills balen. Men det är viktigt att vara ute i god tid!  och Muffin, han är en läckerbit! ;) 
kan förstå vrf Kezo vill gå med honom :)  och Steph ska gå med Hannis, dem bestämde det redan i ettan. såå ni ser! vara ute i god tid! :D  och jag ? jag väntar fortfarande på att någon ska fråga mig :( (a)  och inte : "eey kicki, vi går på balen tillsammans ;)
" if you call that an invitation, u can dance with yourself.  Men jag är ganska säker på vem jag vill gå med..
heh ee hehehe ehehe he...
hug-1.jpg image by FindStuff2

Kommentarer
Postat av: Jadestone efter att ha formaterat om datorn och annat i många timmar

Vad kul :)

Och det är inget märkvärdigt med att bestämma i tid, det är vanligt. Jag är väldigt glad att JAG blev frågad till balen. Annars hade jag nog inte funderat på att gå, hade gett upp hoppet om Trollhättan så att säga.

Men jag trodde du redan hade någon att gå med Kicki? Eller väntar du på en fin och minnesvärd invitation :)

2009-04-18 @ 03:19:16
Postat av: arezo

mihihi, vi alla vet vem du skall gå med! och vi alla vet att han kommer fråga ((: fast det är bäst att han gör det på rätt sätt annars slår jag sönder honom med mina babyfingers!



pussar!

2009-04-18 @ 09:34:12
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: kicki

Jadie: det är klart att du ska gå på balen! man gör det bara en ggn i livet! jag väntar på en fin o minnesvärd invitation ja :D haha kräsen kicki.

Kezo: haha du o dina babyfingers<3 jag vill också gå med muffin! :O

2009-04-18 @ 10:43:06
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: arezo

mihiw, sorry! he´s mine : D du kan fråga någonannan... hmmm.oh, i dunno... WITTER BITTER KANSKE? ^^ men du skall inte fråga honom, han skall fråga dig!



sådetstå!

<33

2009-04-18 @ 11:01:07
URL: http://alovebug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0