Buhu..



tycker mest synd om mig själv  i hela världen! Hela dagen har jag legat i sängen har inte orkat göra någon ting, de få gånger jag har gått upp har berott på en rinnande näsa, usch och blä! Min näsa rinner och min hals svider, jag har nyst 23 ggr, noga räknatXD  jag vill bli frisk nu!

Nej nu får jag sluta att gnälla, typiskt mig har inte uppdaterat på en evighet och när jag väl gör det så gnäller jag baraXD.
Men hur är det med er?

Nu ska jag snart börja plugga lite om jag orkar, måste iof men har ingen ork alls=/, aja bäst att jag drar innan jag börjar gnälla mer..

Ni får ha det så underbart!
-S
Btw bilden påminner om när vi tänkte heta Juicycupcakes istället för creamycupcakesXD.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

23 nysningar är inget :) Fråga någon som känner av pollen. Minst 83 nysningar innan man hinner till toaletten xD

2009-04-22 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0