Första april

Usch glömde helt av datumet, Felix ringde mig och skrämde mig så jag nästan började gråta seriöst det där var inte ok! Sedan kom den så irriterande visan, April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill-.-.

Har ni blivit lurade något idag?

Idag har jag varit hemma hela dagen för vaknade med magont och illamående, inte kul nu när det är så fint väder ute och allt. Men om jag mår bättre framåt kvällen så blir det en springrunda<3.

Förutom det så blir det väl lite plugg som vanligt, ligger tyvärr efter med en del och det måste bli klart nu innan kulturveckan.

Vi syns LOVE STEPH!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Jag blev faktis lurad på ett spel. Det kom hur dåliga nyheter som helst och jag tänkte mig inte för. Sedan såg jag en säker kommentör som nämnde om dagens datum.



Det är väl långt kvar tills kulturveckan? Den är väl efter 1 maj?

2009-04-01 @ 22:41:39
Postat av: Josefin Bellini

Haha, kulturveckan är inte efter 1 maj :)

det är vecka 18 ^^ och vi alla längtar dit!!! yay!! jätte pepp

2009-04-02 @ 06:29:54
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0