Nej jag har inte..

.... försovit mig. sjuk. härligt va. nej.
kollade igenom gamla inlägg som jag&steph♥ skrev förut. vilka minnen. Veckans outfit, soppdieten, Veckans shit! och intervjuer.
vad har hänt med dem? vrf har vi inte Veckans outfit och sånna saker längre ? jag gillade ju det! :S :(
men det är väl dels för att ingen av oss ta initiativet längre, ej tid, steph gillar inte bloggar xP och jag o steph umgås inte på fritiden.  ouch. men vi få se vad som händer framöver.
Btw, Kezo♥ är på vinäger diet !  usch! är det enda jag tänker. Tyckte redan att soppdiet va usch. men vinäger är ju groooovt usch! :) 

Äntligen fredag.


........ . . . old times.

image151
image105
image146image137
image148image134
Vår anonyma modell! sååå heet! åh! melting!
jag skulle kunna sitta o snacka om honom en heeel dag ;)  smek på hans rumpan*




Veckans shit - testade på olika parfymer/cupcakes favoriter
image222image223
image230image231

Vi testade på olika shoooes <3
image414

.... och filmer
image391image386
image387
.... mer veckans outfit
image522
image477image478




.. . . awh :') ♥
my my my...


toodles♥




 

Kommentarer
Postat av: Jadestone

KänDES som bloggis höll på att dö :(

Men sen så kom en ansiktslyft :)



Jaa, inläggen har blivit allt färre och allt. Kommentarerna har varit dåliga och få från en viss person också hmm..



Btw, jag tror det var någon som räknade ut att vi (Jag) endast har typ 20-23 skoldagar kvar av gymnasiet :):) Studenten närmar sig, Balen närmar sig :) Sommarlov närmar sig... Borås närmar sig :):)



Så blandade känslor men jag kommer saknar varje dag som är kvar, även om det är fullt med saker som ska göras.



Hoppas ni i Borås också känner sommarlovet/solen eller vad som helst :) Har inte ni en fotbollstunering, kortege och kulturveckan när som helst?



På tala om kortegen måste jag komma ner då :)

Ni får berätta för bönderna vad som händer i storstaden!! Måste inte vara större händelser men mindre vill jag också veta. Vad som helst, jag är på allt nu, låt mig inte lugna ner mig=P

2009-04-17 @ 15:06:33
Postat av: Jadestone

Jag skriver mycket men det gillar jag :D

2009-04-17 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0