och där gick gränsen.. ..

.. . . .för johan :(   Vem ska hjälpa mig att köpa saker från nätet nu då? :S
jag hatar att fylla i "personliga uppgifter"  "payment-shit" ... jag kan helt enkelt inte sånt!  vad ska jag göra utan Johan ?
suck suck....

Först; Heej allihopa!  :)
snacka om dålig uppdatering, Men det är ju looov, så jaaa :) 
IGÅR; var jag med sötan o myste sönder hemma hos mig. Kollade på film och vräkte i oss onyttighter :D sorbe..mmmmhh!
IDAG; jag har varit innomhus heeela dagen. jag vet. jag borde skämmas. Kollade på Rädda willy 2 som gick på 5:an. Åt glass från igår. Drack påskmust utan kolsyra från igår, smakde euuw. pratat med kezo o witter.
O nu ska jag till CITY! 
HERRÅ!

Så här kunde man se ut idag. pj-day. den nakna sanningen :P
euw.

Kommentarer
Postat av: Jadestone @ Gbg över helgen

Först, det är typ första ggn jag sett dig med glasögonen :)

Sen... usch vad dåligt samvete man får :/

Men... vi får ta det en annan dag på en annan plats kanske :)

Ska njuta av vistelsen i gbg nu

2009-04-10 @ 22:05:55
Postat av: ICey

Vem valde ut glasögonen åt dig, Dennis? =P

Hehe, inte för att det är min ensak, men Johan kommer alltid va hos dig. Handlar bara om lite självständighet. Ni tjejer ska vilja ha en man vid er sida, inte behöva.

2009-04-11 @ 04:52:11
URL: http://lifeoficey.blogspot.com
Postat av: TheShaker

Du borde alltid gå i glasögonen sticky! du blir kicki i mina ögon då..XD

2009-04-11 @ 08:39:06
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: arezo

AUW, alltid fin!

<3 raring.

2009-04-11 @ 10:05:28
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: kicki

Nic: Jag valde dem faktiskt själv..HURSÅ ? :O:S

he heh hehe..

Theshaker/Attention whore: Gillar inte att ha glasögon, föutom hemma.:) så jag få nog vara Sticky ett tag till ;)

Kezo: Du är finast ! <3

2009-04-11 @ 11:26:49
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: arezo

<333 grillning om en timma!! skall bli gott med din pasta ;)

2009-04-11 @ 16:20:19
Postat av: Jadestone @ Gbg över helgen

Wt... Vad gör ICey på bloggen =P?

Kolla vilka människor som samlas runt "DIN" blogg, hur känns det :)

2009-04-12 @ 01:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0