påsk.

.. . . . . . .Idag mår jag som jag förtjänar.
IGÅR;
pappa fyllde år, så mamma anordnade en kalas här hemma. Grillade (grillsäsongen är tebax).
Femman va här såklart, vi käkade, vi åkte till knalle och köpte hårfärg, jag köpte en jätte jätte söt jacka, vi kollade på 90210, jag färgade hennes hår och sen åkte vi hem till henne.
Sen på kvällen var vi hos Klawitter och grillade, kalaaaas!  :P vi grillade, vi åt, vi sprang runt, vi tjötade, vi drack påskmust(!), fia,mia,emelie kom sen senare, dem hade med sig sockerdricka ! :D mmh.
Grannen hade fest, så jag, fia o kezo stack dit för att fråga om cigg ( fia skulle ha cigg!). osen blev det mer tjööt . aa det va trevlig sällskap iaf :)
Glad påsk på er " mina jävla sexiga hotisar"  ????????????? :S xDXDXD






Kommentarer
Postat av: Arezo

yay! bilder!! LÄGG UPP VIDEOKLIPPEN SNÄLLA :DDD<3

2009-04-12 @ 12:17:35
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-12 @ 13:02:49
Postat av: Anonym

2009-04-12 @ 13:02:50
Postat av: femman

nooo, inte videoklippen!

2009-04-14 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0