Påsklov!...

.... .. äntligen äntligen äntligen LOV!! ferriswheellayout.jpg photography image by vavral2
gud, va skönt lovet kommer att bli om vädret fortsätter att vara så här fint ...  Dock längtar jag inte då jag har pollenallergi men värmen och solen vill jag ändå ha..

Först och främst..HEJ ALLIHOPA!  :D hoppas att allt är på topp med er :)
Med mig själv är det glassigt! Nyduschad och känner mig väldigt trött, eftersom jag gick o la mig runt kl 02:30 idag o vaknade 5:00..pga NO provet som vi hade idag..PRICK 8:00. helt slutkörd.
Efter skolan gick jag, Steph & witter ner till banken för att fixa lite papper o sånt. sen "fikade" vi på Viskan med ShakarN...loved it!   

IGÅR; jag och steph hade typ 1 timme håltimma..så vi bestämmde oss för att gå ner till stan för att käka sorbeglass..vi gick verkligen runt hela stan o letade.. men nej nej ingen sorbe...borååås -.-....... till slut hittade vi...gissa om vi blev överlyckliga :D 
Nåja,  NU ska jag se om den nya The hills har kommit ut..
osen ska jag sleepa...min hjärna pallar inte mer.

Är det för tidigt att säga Glad påsk ? :P
hur som helst, Ha en suuuper mysig fredagskväll!
Puss på er!
- K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0