'Cause my heart is wherever you are.

.. . .. hejhejhej&hej!
Känner mig fortfarande jääättte trött, har sovit hela tiden, sen fredags :S something's not right!
är uppe i kanske 2-3 timmar osen är det bedtime..O.o ... helt kokko:P
Men jag är iaf uppe nu :D hehe!

En väääldigt lång lista (från Stina-lee) som nästan alla har gjort ..bra tidsfördriv. 
 

Lovar du att vara ärlig? självklart.

Du heter: Kicki

Smeknamn: kicks, Sticky, slutty bitch.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Matthew Perryman Jones - Save you
Beroende av: Godis! :)  & datorn..
Vad tror folk om dig?: att jag är en liten stupid girl..  här om dagen så härmade steph & antonio mig med   " är han? , är hon ?"... -.-

Stämmer det?: jaa tyvärr...
Vad får du oftast komplimanger för: mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon?:  jag säger inget..för jag är dålig på att imponera på folk, så jag försöker aldrig.
Hur imponerar man på dig?: ..humor är ett måste! :) få mig att skratta så är du hemma! :D   men också att du är dig själv, väldigt viktigt!
Brukar du skratta för dig själv?:  jaaaadå, det händer hela tiden! :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Men aså ärligt, jag vet att du inte är död eller jag hoppas inte de, börja bli lite orolig eller så dissar du mig bara.
Var bor du?: Booooooorås
Trivs du där?: Yes i do.
Äger du några converse: Jaa, jag lever i dem, very comfy.

Sprit, cider, vin eller öl: allt, förutom öl.. ischh!
Brukar du bli för full: aldrig ! :D

Är du allergisk mot något: mm.
Hur svarar du i mobilen: det beror på vem som ringer, "aah hallå" är det vanligaste.. annars "aah? "

Antal timmar sömn inatt: Ca 11 h  :p

Brukar du komma i tid: hahahaha, eeehhmmm... svar; nej... försover mig ofta. men jag lovar att jag ska skärpa mig när skolan börjar.
När mår du bra: i mina vänners sällskap! Gärna på Viskan :D  oså har vi Macau där jag mår suuuuper bra! åh.

När blev du fotad senast: fredags.

Hur känner du dig nu: trött&slö
Vanligaste färg på dina kläder: svart.

Vad tycker du om fötter: iiisch!

Vad saknar du: Närhet.

Hade du en bra kväll igår: jadå, helt okej.

Favorit dryck på morgonen: juice! :D eller vatten.

Rakar du benen: Så ofta jag hinner och orkar.

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 22 - 23 .. beroende på veckodag!

Är du blyg?: ibland.
Sysslar du med någon idrott: nej tyvärr.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej. jag anser att det är väldigt ytligt.
Har du spytt offentligt: ohja. ingen vacker syn.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  ragga upp en massa brudar! o ligga! :D:D
Är du nöjd med ditt liv: jadå.

Är du bortskämd: nej verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Det får vi se! :)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Lauren. C
Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja, det har jag.
Vad använder du för shampoo?: Garnier.

Hur gammal är du: 18 :)

Tycker du om någon just nu: pass!

Gröna eller röda äppeln: Gröna.

Gillar du golf: inte just nu.

Vilken tid gick du upp idag: 12:00 & 15:30..

Har du sovit i din egna säng inatt: jaa.

Har du strumpor på dig nu: Ja. .

Är det okej att gråta: Det är okej att gråta om man gör det av en okej anledning.

När grät du senast: nån vecka sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa & shoppa!
Bär du glasögon eller linser:  jaa

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte.

Har du piercing: Öronen.

Vill du gifta dig: Om jag hittar någon som jag vill dela resten av mitt liv med så jaa.

Vill du ha barn: Ja.

Solar du ofta: Neej..
Är du bra på att laga mat: Jag äger ! :D
Är du flygrädd: nej :) däremot gillar jag inte att åka flygplan, mår illa.

Hur vig är du: inte JÄTTE vig..men vig är man.

Är du musikalisk?: Ja det tycker jag...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten..

Vilken är din favoritglass: SORBE! mmmmh..
Tror du på ett liv efter döden: jaa..

Tycker du om sushi: Loooove it!
Vad äter du helst när du ser på film: oj, godis, chips, glass & dricka! :D

Har du tandläkarskräck: jaa! fyfan.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska :)

Vilken ögonfärg har du: mörkbruna ögon.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger, det är hemskt!

Biter du på naglarna: nej.. men det händer nån ggn.

Röker du: Nej, aldrig.

Hur ofta tränar/motionerar du: 2- 3 ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: Iron And Wine - Flightless Bird, American Mouth


Säg inte att ni läste allt!  :P
jag är grymt imponerad i fall ni gjorde det! :)  


Kommentarer
Postat av: TheShaker

Du ljuger ju från första början! Du kallas också för sticky och slutty bitch.... och vem var det som kom på de fina namnen? ;)

2009-04-05 @ 19:06:17
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: kicki

nej det gör jag itne :( jag glömde Sticky! suck... ska lägga till det!

2009-04-05 @ 20:08:42
Postat av: Jadestone

Först,såklart man läser allt :) Var ju intressant och bar med sig massa åsikter!



"Sprit, cider, vin eller öl: allt, förutom öl.. ischh!"

- ÖL ska det vara ju :D! ÖL > (Sprit+Cider+Vin)x1000



Brukar du bli för full: aldrig ! :D

- Är inte det en lögn ;)



Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ragga upp en massa brudar! o ligga! :D:D

- OMG :O :O:O:O OMG!! Det här är verkligen... varför är det okey ifall ni tänker så men när det väl händer för oss killar ger ni bara sånna blickar^^



Tycker du om någon just nu: pass!

- När man säger pass så betyder det oftast ett specifikt svar, eller?

2009-04-06 @ 17:19:42
Postat av: kicki

ÖL är USCH!:P

hahahahahahahahahah!

nemen nu tycker jag att vi ska prata om ngt annat ist(A) :D:D

2009-04-06 @ 20:23:54
Postat av: Jadestone

Du har lite rätt om din blyga sida i alla fall :) Men jag har faktis aldrig tyckt att du är "blyg". Det är positivt :)?

2009-04-06 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0