God Jul @macau, 01:48 AM

Det har varit en forjavlig dag, har gatt minst 3 mil idag.. over 10 butiker for balklanningar.
Hittade inget som jag riktigt gillade forrens sista butiken.. da vi hade redan gett upp hoppet.. MIRACLE!!!
Vet dock inte om jag gillar den som jag har kopt... :S  Far se klanningen den 10 januari.. da den ar fardigsydd. :S:S skit radd att den kommer se ful ut .... Isf skippar jag balen... och nan kan ga med Witter ist.. ;)
Ar skit trott.. ska ga o lagga oss snart, imorgon ska vi shoppa vidare.

Ciao!




hmm...

jaaa..ni, jag klippte mig... blir nog kortare om nagra dagar ..

Sjalvklart blev det nattkak.. :D  For en hundring kan du fa 4 meal + paj + glass... :D

 


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oh vad fin du blev:)! Vad blev det för dress? lite liteee nyfiken:)Hoppas ni har det superkul:D btw ska oxå fixa håret nu fick det i julklapp så nu blir det ngt annorlunda om jag vågarXD.



Miss ya<3

2009-12-25 @ 12:39:14
Postat av: kicki

Hejj stephhhiii saknar dig... seriouuus! :( INTE likadant utan sin bastis, precis som jag har forvantat mig ar det..



Dressen,hmm.. jag tycker att den ser valdigt..naturlig... inget speciellt med den om jag ska vara helt arlig.. men du kan fa se pa den nar jag fa klanningen den 10:e..skickar mail till dig da :)



Tack tack.. ska klippa mig snart igen.. vill klippa mer.. AHHH, du maste visa mig sen nar du har klippt dig!! :D:D ser framemot din nya make over :D



PUSSS!!! <3

2009-12-25 @ 17:12:46
Postat av: KP

KICKI LY!!! DU SKA GÅ PÅ BALEN MED MIG ÄVEN IFALL DU SKA SÅ SKA GÅ I MJUKIS :O:D

2009-12-25 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0