I will never go away.


Heeej! Fyfan asså. trodde bloggen funkade igen. men nej nej. Blogg.se hade tydligen stängt ner vår blogg pga en viss anledning. Men Steph va så duktig o fixade allt, så nu funkar allt som det ska. :)

Vi bryr oss jättemycket om bloggen även om vi inte bloggar så ofta! det ska ni ha klart för er! skulle aldrig låta någon stänga ner vår blogg! Gamla tider ovärderliga minnen.


Snart jul! och jag har faktiskt köpt Stephs julklapp :) credd för det! .. endast Witter kvar. Hinner nog göra det imorgon innan jag drar till jobbet, blir nog en lååång kväll där.

jag fick en ny dator idag, pga min gamla gick sönder och det gick inte laga :D:D  jag tackar inte nej till en ny dator ;) 

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: TheShaker

vad har ni gjort som fick er blogg avstängd???

2009-12-10 @ 19:47:12
URL: http://theshaker.se
Postat av: Jadestone

Säkert fuskat med något :)

2009-12-10 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0