JUL.

Jag förstår inte varför bloggen var lösenordsskyddad ?! konstigt.
Men jag hoppas att det funkar nu som vanligt :).

Idag har jag inte gjort något speciellt, efter skolan drog jag till pappa och jobbade.
Letade efter julklappar i stan men det slutade med att jag köpte saker till mig själv ist.. inte ok.

Imorgon är det fredag. fredag. fredag!! :D  ja, då blir det chill! :) men samtidigt ligger det plugg som ska göras under helgen. fan.

Endast 19 dagar kvar!. Och 3 veckor ifrån äppelpajen min.

Caoi!


(via staree)
You are every reason, every hope, and every dream I’ve ever had. And no matter what happens to us in the future, every day we are together is the greatest day of my life.


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Kommer du ens ihåg att du har en blogg :D

2009-12-04 @ 23:49:00
Postat av: kicki

jade: ja tyvärr ..:P haha

2009-12-05 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0