@Macau, 10:35 pm

Heeej! me again.. haha! vill hålla mina kycklingar uppdaterad. Kommer säkert att blogga varje dag :)

tänkte berätta lite om dagen kort.
Tog flyget till Helsinki och sedan direkt till HK fast det blev 2 timmar försenad pga ovädret. Mitt hår blev statiskt och jag sov för det mesta. Linda käkade 24/7, men ändå e hon så smal..
när vi landade mötte vi våra kusiner som stod och väntade på oss.
resan hem tog i alla fall lång tid.. ingen ide att rabbla upp allt här.  När vi kom hem så fixade vi oss/duschade och käkade jätte god mat ute. därefter åkte vi runt stan och handlade lite. Hittade ett jätte sött halsband. och i slutet gick vi till COME BUY och köpte "wannabe Starbucks dryck" .. Nu ska jag hoppa in i duschen osen sova..för vi ska upp ganska tidigt imon för att shoppa. Så vi hörs! 


Cute kusiner.

Jetlag..

Sota Eason. Lite blekare an forrut. Berodde pa hans hundmat enligt min moster. Stackarn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0