@Macau, 15:00

Heej, var så trött igår att jag glömde uppdatera :P Jag mår prima idag! har sovit ut.. Vi har bara varit här i 4 dagar och det känns som 3 veckor!!! inte konstigt, Sen den dagen vi kom hit så har vi hunnit göra allt..nästan allt*.  Vi vaknar typ 10 på morgonen och lägger oss kl 6 på morgonen.. Lite sick.  Men idag har vi inget planerat förutom kvällen.,..så det blir stanna hemma och chilla tills dess.

Linda sover fortfarande. Så jag passar på och umgås lite med min mormor och morfar :) dem är söta.
Det är varmt här... sååå varmt...

Ikväll ska jag träffa Frankie, hans tjej, Minnie och  FISH ut och käka .. :)

Ne men nu ska vi beställa mat hem  :)  Återkommer senare ! ;)

Saknar er där hemma<3
____

Gårdagen.




Nattkäkade igår.. som ni kan se KFC.. min första ggn :) 
Dennis ansiktsuttryck säger hur gott det var :D:D oså har vi min moster som sitter bredvid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0