@ Macau, 22:22 ..

Idag akte vi till "kina" o shoppade, rejalt! Kopt en heeel del grejer, jaa u name it.
Har inte riktigt hunnit blogga sa mycket dom senaste dagarna :S pga brist pa tid.  Men jag o Linda har hunnit uppleva en hel harborta. Kakat jatte mycket, tranat jatte mkt ( shoppingen :D ).. mamma o pappa kommer imorgon ..Jag har inte planerat nagon valkoms grej eller natt till dem... , utan ska ut imorgon med alla mina mostrar o morbror ut o kaka Japansk mat :)

PS jag och Linda tog bussen ut till stan, o INTE taxi :D:D  creeeedddd
yes thats it.
Pusshej!


Har om dagen var jag o Linda ute och kakade pa ett stalle som heter ESKIMO .. Linda drack den har trycken som smakade flour.. Yummy :P   inte.

__________________________________

DAGENS


Hemma i Macau igen.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oh SHOPPING!=O Ni verkar ha det så nice, bra där med bussenXD. Hoppas nyår var bra! Saknar min gurka:*

2010-01-02 @ 10:08:34
Postat av: Malle - Hockeyfru

oh den drinken såg smarrig ut!

2010-01-03 @ 19:32:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0