uttråkad.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Julavslutning igår, det gjorde mig ätte ätte glaa!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov då som en stock.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med Witterbitter och samtidigt kollade min mail.
Det sista du sa högt: "YES jag klarade matte provet!!!!!!!!!!" 
Det senaste någon sa till dig: "min mail, inte i min mail"
Vad har du druckit idag: Julmust!..  
Vad var det senaste du åt:  hallonhjärtan från Witter.
Vad var det senaste du köpte: har inte köpt något idag :(
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: snö och freeezzzing cold!
Godaste glassmaken: Mango sorbe.. åh dreglar*
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej tyvärr.
Sover du tungt: Jäkligt tungt..
Drömmer du mardrömmar: Sällan som tur..
Trivs du med ditt jobb: eftersom jag har två jobb nu så blir det tummarna upp, bara jag få money så är det bra bra bra.
Favoritklädsel: Jeans och något svart.
Favoritlåt just nu: Do you love me? looove meeeeee..
Vad ser du om du tittar till höger: mitt rum.
Vad gör dig glad just nu: oj det är mycket som jag mig glad just nu. Främst glad över att jag ska åka snart. jag älskar mina vänner och min äppelpaj så jäävla mkt. Snart jul, i love jul! jag älskar mitt nya jobb. jag älskar Keeping up with the Kardashians, showen gör mig så glad :D och mkt mer. 
Vad ska du göra härnäst: Ligga i min säng.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: utråkad humör. godissugen.
Favoritgodis: SÖTT.
Kläder just nu: Nattlinne.
Sommarplaner: inget planerat ännu.. så småningom jobba.
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: neej... men jag önskar att jag gjorde det.
Morgon eller nattmänniska: nattt ;) ni förstår varför jag försover mig ofta ..
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj.
Är du kittlig: som faan..
Snarkar du: vet ej. jag hoppas inte iaf :D
Stjärntecken: Stenbock ..
Äckligaste insekten: alla insekter är naughty.
Längtar du mest efter just nu: mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0