Brad<3333333

Joe jonas är ute ur mitt liv nu... däremot COME TO MAMA Brad Goreski!!! ( Rachel Zoe'S assistent) love of my life!! :)

VS
Brad vinner lätt!!!!






Kolla in hans stil .. går inte beskriva med ord... KLOCKRENT!  såå adorable!!
han är såå fagish, rolig o FIN!  FIN FIN FIN FIN...

Ni har väl kollat på The Rachel Zoe Project  ?
Om ej.. så rekomenderar jag er som gillar mode att kolla på den!!! plus att Brad är med!! :D
Ni kommer att älska den! jag lovar.  Här har ni sidan som ni kan kolla direkt >>>>  The Rachel Zoe Project




Nog om Brad nu.. 
Jag har inte gjort något specellt dem två senaste dagarna..Igår va jag i stan med min bror o gjorde några ärende oså kollade jag på Rachel Zoe .
O idag gjorde jag Kp sällskap eftersom han jobbar nu här på sjöbo... o dt va skit KAAALLLT ute!  och nu är jag hemma o har det skiiiit tråkigt. 
Yes that's it.. .

Alla hjärtans dag är ju snart.. 
Vad har ni för planer då ? :) 

Alla hjärtans dag har alltid varit en stressig dag för mig.. :S  typ som förra året, då va dt panik! 
jag skulle köpa present till Steph & H på sista minuten, det va såå jävla mkt folk i stan just då.. fick trängas o allt i butiken o samtidigt så skulle jag träffa kezo.. o efter dt skulle jag åka till H o ge presenten o umgås. o därefter hem o fixa o trixa, för femman & steph skulle komma..   det va en skit stressig dag..

Denna året hoppas jag på att få ta det lugnt och göra "kärleksdagen" mysigt med dem nära&kära.. :)

tooodles..
-K

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Så typiskt att man längtar till ett lov när man har skola och när väl lovet kommer är man så sysslolös.

2009-02-12 @ 16:21:59
Postat av: Anonym

he he heh eh

2009-02-12 @ 17:14:02
Postat av: KP

Tyckte vi hade en fin "stund2 jag och du, Visst de va kalt men sällskapet VÄRMDE

2009-02-12 @ 17:16:10
Postat av: arezo

HEEEJ KÅPÉ : D och kicki, förra året var lol! iår blir det nog lite bättre.

2009-02-12 @ 20:11:16
Postat av: Fingerfärdig

Prydlig skulle man kunna säga.

2009-02-13 @ 16:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/handgjordarim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0