Det blir aldrig som man tänkt sig . . .

...
Killar killar killar ..killar som ger smöriga komplimanger för att locka en, som försöker få en att känna sig speciell, samtidigt som han flörtar och försöker med hundra andra. När hennes utgångsdatum gått ut går han tillbaka till de andra och försöker igen. Men det värsta är inte hans spel, det värsta är att man låter sig luras, fastän man någonstans inom en vet att han bara spelar och har tagit på sig sin charmiga mask för att få dig för stunden.
varför fortsätter man gå in i leken? Man vet själv att det är inte bra, du dras till honom fastän han bara gör dig arg.. 

stupid girl, stupid girl, stupid girl... .

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Känner mig värsta träffad xD tror det ligger lite i hur vi killar är... om det ligger mellan två tjejer väljer man inte bara bort en utan man låter "den som visar mest kärlek" avgöra. Killar är nog inte den typen av människa som tar första steget heller... värsta onda cirkel man kan hamna i.

2009-02-01 @ 20:41:19
Postat av: KP

De e lungt "jadestone" du ska inte känna dig träffad

Men jag ska, vadå påhopp

2009-02-01 @ 21:56:09
Postat av: Jadestone

Jag känner mig träffad som kille KP

2009-02-01 @ 23:07:02
Postat av: Anonym

you got what you deserved.

2009-02-02 @ 06:45:39
Postat av: MAJJE

Lööööv your blog! NOT :)



anyways, för mycket fördomar om killar:(

Alla är inte sådana:( Bara för att majoriteten är "manwhores" betyder inte att vi alla är! Anyways, bbl lura småflickor<3

2009-02-04 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0