Fixar om bloggen.

photography.jpg photography image by Hinataenaruto
. .. . yes, dt är precis vad jag håller på med just nu... fixar om bloggen, elelr aa jag försöker! :)
Snart är det ju 5 feb.. vilket betyder att Creamycupcakes fyller 1 år! woho! :D:D
så måste se till att bloggen se snyggt ut innan dess :D


"TJOFRÄÄÄS!!! :D hur är det ?"
Det känns som om det var evigheter sen jag skrev så :P haha ni svara ändå inte, så dt kvittar :P
Med mig själv är det lite hit o dit, känner mig lite krasslig och tung i huvudet. Men får försöka bita ihop.
Allt är verkligen så förvirrande just nu!.. Mina känslor går som i en bergodalbana..:S
Fikade idag med Steph & Kezo på Viskan, Satt o tjötade i flera timmar,  alltid skönt o få prata av sig lite, för det har verkligen hänt sååå mkt under en helg, dt kändes som jorden höll på o gå under !!! och det känns så fortfarande  :'S  EMO KIICKIII  :) 
 

                                           F"#¤% MY LIFE .

 


 


Kommentarer
Postat av: Jadestone

"ni svara ändå inte" är värsta slaget i hjärtat^^ här försöker man vara en trogen läsare men man få inget tillbaka=P nästan som om man ska sluta läsa då=P

2009-02-02 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0