Helg, halleluja!

Se mig.Hör mig.Förstå mig.Respektera mig.
Det är inga krav, bara allt jag begär

Hej allesammans! Förlåt för dålig uppdatering... har verkligen haft sååå mkt i skolan ... läxor läxor läxor... prov prov prov.
idag på morgonen hade vi NO prov, satt i Aulan o gjorde provet... sjukt nervös blir man! jag skojar inte.. Gick ganska bra.. HOPPAS JAG IAF.
Pluggade 3 timmar igår med sang, steph, mariam, mona & kezo i stora biblioteket... helt slut! vi kom hem kl 19:00...:S o sen pluggade vi vidare på kvällen.. nästa dag(idag) vaknade jag extra tidigt ( då menar jag riktigt riktigt tidigt :O )för att plugga in det sista...va i skolan redan kl 7..såå ja, ni kan ju tänka er, Trött som faaaan!..

Hur som helst, lunchade med Steph&Klawitter på Viskan idag.. vilket gjorde att vi kom försent till geografin. :P
Efter skolan hade vi F.U möte, gick väldigt bra... NOT! alla blev/va så himla sura..inklusive mig (A)
Efter mötet gick jag, Steph, Mariam & Sang till Bakgården o fikade. 4 timmars prat utan pause:P hahaha!
Ni anar inte hur underbar dessa tjejer är :)

Nu ska jag gå o lägga mig i soffan och (?)... sova/drömma/ TV/ chilla... ja u name it.
ha en fortsatt trevlig kväll..
tooodleees + lovelove !

PS: Grattis Mariam aka MIRIAM!  :D:D





BTW, min LG mobil som jag köpte ganska nydligen...  gick sönder. EFTER EN VECKA BARA... suck.
Pratade med dem idag o dem va jätte trevliga, bad mig att skicka tillbaka  mobilen till dem så skulle jag få en ny...
Men jag funderar starkt på att ta tillbaka pengarna ist... :S orka inte ha en mobil som går sönder efter en vecka :S 
o jag gillar min rosa Sony ericsson jätte jätte jätte mkt :(     S.E tjej helt enkelt..:) 
får fortsätta leta efter en annan mobil.. -.-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0