GBG med fröken KÄSEN! ..



SHAA! GBG med linda idag... måste erkänna att dt blev en väldigt lyckad och rolig dag!!   I LOVED IT!! 
fröken linda/kräsen slog mitt rekord! hon shoppade för 2x spänn.. >.<   
Linda köpte ju allt möjligt..  kläder, smink, väska, byxor, shorts ... jaa u name it.. 
o jag köpte  kläder, o mer kläder, smink,  SKOR som var värt vartenda öre!! åhh jag är sååå förälskad!

juste.. jag fick äntligen gå till Cheap Monday butiken / weekday.. ÅH säger jag bara!  köpte en cheap monday- myskofta.. den är  m y s i g ;)
kommer definitivt besöka stället igen :) 





PUSSSAR
-K



BTW, Min bror fick hem mobilen idag.. LG KS 360 Blå... sååå avundjuk..
så nu har Johan hjälpt mig o beställa en likdan fast i röd..  iiiiiiiiHHHH :D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha känner mig fattig :P tack för en rolig dag <3 jag vill också ha en mobil :( :P

2009-02-10 @ 22:21:19
Postat av: Jadestone

Livet måste vara dyrt för en tjej xD

Måste egentligen vara tacksam för att jag inte har någon tjej. Känns nästan som man ska börja stöta på killar istället av ekonomiska själ^^

Varför tar jag inte och beställer en till dig också Linda när jag ändå är igång.

2009-02-10 @ 22:55:34
Postat av: Linda

Jag har inte råd med en mobil just nu johan >.<

2009-02-11 @ 12:32:23
Postat av: arezo

jadestone, are u for real? ..damn

2009-02-11 @ 17:53:04
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Arezo, nej såklart jag inte är. Jag älskar tjejer, finns inget som kan mäta den enskilda känslan en tjej kan få en att känna.

Eller var det du syftade på? Eller undrade du om jag verkligen inte hade en tjej. Nej, jag har ingen tjej. Någon att rekommendera=P?

2009-02-11 @ 21:26:35
Postat av: kicki

Desperat! :)

2009-02-11 @ 22:12:05
Postat av: Jadestone

Alltid^^

2009-02-11 @ 22:23:39
Postat av: sandra

Har beställt en sådan men det finns inte å ä ö i den.. hur får man till sånt? :P

2009-03-04 @ 11:53:25
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0