i'm screwed..

runway.gif fashion image by i_luv_cowboyz1419.. .. ohja.
"Sitta hemma o plugga" är mitt nya liv.. . 
På fredag har vi Sv prov + geo redovisning... OCH nästa vecka har vi Matte prov, His seminarie(?) & spanska prov...  .:S:S  i'm soo SCREWED.

IDAG; skola som vanligt.. det vet ni ju! 
Jag blev "Kill:ad"!!!!!! .. fast jag inte ens är med... :P 
Jag, steph, klawitter & kezo skulle till matsalen.. o då kom plötsligt  5 killar fram o omringade mig o steph o sjöng : du är killad, du är killad , du är killad .. . . .
lite kul ändå när dem fick reda på att dem hade killat fel person ..  sick!  
Men nästa år ska jag va med, då ska jag fan vinna ipoden!!  :D

hmm..har inte mycket mer att tillägga ...  .:S
ska kolla på The city nu.. o SEN plugga! jag lovar :) 

Tooodleeee ees


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Först... usch vilken irriterande bild^^

Kill:ad :O Är det typ ett "hunter" spel ni har i skolan? Haha vad kul att dem döda fel person xD Pinsamt=P

Vi hade också ett "hunter-spel" i skolan inann jullovet, man skulle ta en morot och "döda" andra eller så kan man ge en kram. Frizone är lektioner och matsal.

Precis när jag skulle ut från matsalen såg jag två tjejer, de verkade trevliga så man håller typ uppe dörren och när man vänder sig om känner jag något på armen och såg att det var dem tjejerna som ville något? Så sa en bara "Huntad". Och jag bara såg moroten hon höll, och jag bara "Oh...erm... NEJ!!!"

Till nästa gång ska jag vara mer aktiv^^ hann inte döda någon.

2009-02-25 @ 15:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0