In my Closet.

Heeellluuu! 
Idag har jag varit väldigt flitig :) proud...!!  jag har gått från stan till knalle.. och knalle till stan.. fram o tillbaka:P  skulle lätt tagit bussen om dt inte va för klawitters skull :O 
Idag skulle jag som sagt åka till gbg/varberg idag med Steph, Klawitter & muff.. men pga någon anledning så blev dt inget.. o jag blev självklart sur & grinig( oh that's soooo kicki>.< )  .. Vilket va väldigt fel av mig..sorry steph! :) 
Idag gick jag till banken för att fixa dt sista.. mitt visa kort.. har varit där 4-5 ggr nu med mamma o fixat ID kort o flyttat kontot hit o dit.. o NU är dt ÄNTLIGEN klart! 
Idag har jag varit med KlawittERN.. Stan&knalle. o sen lunchat på ..Viskan, surprise!  :p
osen har jag shoppat lite nya kläder..
Idag har jag städat mitt rum&garderoben!!  Jag tycker det är värt applåder :P  Dt gjorde faktiskt min mamma när hon kom hem o såg mitt rum sådär rent :D  har inte städat mitt rum sen jag åkte till macau.. AND I'M PROUD OF THAT. .. NOT!    hahah. torr humor :P  
Idag är jag väldigt stolt över mig själv.. :) 

Här är en liten inblick i mitt rum... MITT RENA RUM :D


CLEAAAAN CLEAN!  :D:D




ÎMÅN;
ska jag till GBG med Linda.. :D   Yiiiii!! :D  Måste kika efter skor!  ett måste!
o Linda ska guida mig till Cheap Monday butiken ..har alltid velat gå dit.  Men har absolut ingen aning vart den ligger :S 

Aja..ha en super sköön kväll! 
" pussar, kyssar, kramar, smekar & touchar"
  citat från Kp

-K


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Applåd

Någon har ju gjort mycket idag :)

Fick nyligen reda på att många läser mina kommentarer och har ett nöje av det. Till mina underbara fans vill jag bara säga: Jag tackar för stödet och tänker fortsätta kommentera så länge det finns en person som uppskattar det. Tack tack :)

2009-02-09 @ 20:37:29
Postat av: kicki

HAHAHA!! omg.. dt här är ingen "fansite" :p

2009-02-09 @ 20:43:04
Postat av: Anonym

öh, lol johan grow up!

2009-02-10 @ 12:22:33
Postat av: MAJJE

FY fan vilket rum...

2009-02-11 @ 09:38:03
Postat av: Amanda

som alltid, är de bara hello kitty i rummet, äkta flick rummet. så avis, I love it! ;)

2009-02-11 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0