Livet hatar mig..

haha jag vet dramatiskt, men helt seriöst var jag tvungen att bli    smittad-.-? Först min bror sen min mamma sen Felix, sedan min bror igen och nu jag och min mamma igen. Usch hatar magsjuka:(! Vill inte, orkar inte och speciellt inte nu när vi har så mycket i skolan men tills jag blir bättre så får jag väl helt enkelt leva med att toaletten är min bästa vän:).

Jahopp hur är det med er? Hoppas att ni är friska och har haft en bra helg för imorn är det skola igen. Fårse om jag kommer, jag kommer troligen inte eftersom jag fortfarande spyr men jag hoppas för pallar inte att vara sjuk. Jag är så rädd för att missa Peters lektioner:S:S och vill verkligen kunna danserna bättre om vi nu ska vara med på dansafton:S, JAG VILL BLI FRISK NU!

Oh nej nu är det dags igen, ha det underbart!

Pussar (nej kramar vill nte smitta er) Steph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0