Nu är dt bråttom...

.. . . hinner inte skriva så mkt idag.. JAG VILL DÖÖÖ. 
har så fruktansvärt mkt o plugga just nu... deadline! 
Ni lär nog se mig inne vid datorn hela natten...  :S:S
Har prov imån.. o jag måste måste MÅSTE få in allt i ihjärnan!    som tur har jag sovmorgon imorgon!  
OKEJ, andaaas!    

Satt kvar efter skolan och jobbade med SV idag... kom ingenstans! vi alla satt o snackade bara... inte okej.
till slut kom min mamma o skjutsade hem oss ( förlamade Anel, mona & steph) 

Aja nu måste jag tyvärr gitta!!
Toooodles.


 
tobias & steph :)

Anel & mona...  Prata i mobilen + plugg ..ingen bra kombination. 

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Usch... du är inte den enda som vill dö -.- eller borde dö

Jag visste att jag hade mycket på G, men inte att jag skulle haft två prov varje vecka i hela mars O.O'

Fattar inte att jag glömde bort om högskoleprovet och missade sista anmälningsdatumet med två veckor innan jag insåg det också... ingen högskoleprov för mig alltså. Detta innebär att mitt betyg måste få in mig till högskolan... detta innehär att jag måste ta saker på allvar och inte slappa mig förbi skolan. Detta börjar bli seröst nu och farligt seriöst :O

Jag tror nog prov och så blir mindre aktuellt veckan efter påsk för mig. Fram tills dess är det i stort sätt två prov/vecka. UNBELIEVABLE.

Btw bloggis är min nya vän, hon/hon (?) är alltid där och lyssnar på en =P

2009-02-26 @ 20:20:05
Postat av: Majje

Tur att jag inte drog ;>

2009-02-27 @ 09:37:59
Postat av: Erik \0/

HAHA, var det mig Anel pratade med just då?

2009-03-03 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0