otursdag..

Ojoj var ska jag börja?, usch vilken dag:S! Det hela börjar med att jag försover mig:O, försover mig till nationella provet i matte:S:S, vaknade när Kicki ringde mig och då var hon färdig med provet. Så jag fick slänga på mig kläder dra på lite smink och sedan springa till bussen. Mötte Kicki och Arezo i stan som följde med mig upp till skolan. Medan vi väntade på läraren så hann jag hälla ut allt godis som jag fick av Kicki:S och sedan fick jag reda på att jag skulle göra provet ojoj lite upp stressad var jag och provet gick åt HELL. Men som tur var så hade jag min cute friends som väntade på mig utanför naaw<3! Sedan gick vi till zeus och lunchade och sedan fikade vi på viskanXD. Men inte nog med det väl inne på café viskan så glömde vi av tiden vilket resulterade i att vi var tvungna att springa upp "allt var vi kunde" för att hinna med dansen. Och nu bråkar jag med Felix:S:(.

Men nog pratat om mig, hur har er dag varit?
Hoppas det gick bra för er alla tvåor som gjorde provet, bättre än vad det gick för mig i vilket fall.

PUSSAR STEPH!

Lämna mig inte snälla, men låt mig andas

Stanna hos mig, men jag vill att du går

Håll om mig när jag somnar

Men när jag vaknar vill jag att du förstår ....

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Bra dikt :)

Du vet väl att otursdagen är nästa vecka fredag, dagen före alla hjärtans dag. Och så är det även otursdag nästa månad, dagen jag åker till Frankrike. Vad kul det ska bli att klara sig dessa månader^^

2009-02-02 @ 23:07:18
Postat av: keZo

vi hade kul minsann : D äta på zeus sedan fika på viskan xD <3 love it!

2009-02-03 @ 08:08:50
Postat av: TheShaker

Naaw Steph!! Sikken jobbig dag du måste haft... Men något positivt är ju att ni har gjort det skitsnyggt på er sida! Very najs^^



Vi ses imon på dansen..XOXO

2009-02-03 @ 21:07:44
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: TheShaker

Naaw Steph!! Sikken jobbig dag du måste haft... Men något positivt är ju att ni har gjort det skitsnyggt på er sida! Very najs^^



Vi ses imon på dansen..XOXO

2009-02-03 @ 21:09:44
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0