Seeeg..

.. känner mig så seg idag.. :S  har haft huvudvärk hela dan :S vet ej vrf.

Ska snart hoppa in i duschen.. ska möta Kezo&Steph kl 17:00 i stan. 
Igår hade jag astråååkigt... så jag ringde steph o bestämmde oss för att ha myskväll, hos Jane.  
Muffin, Hannes & Kp kom o joinade :)  väldigt mysigt.  Kom hem halv 2, o satte mig framför datorn o spelade Yoville. fast jag egentligen borde sova.. :S  kanske drf jag mår så dåligt idag.  aja

Yoville finns på Facebook.
Dt är typ som The sims.. TYP! 
fast den här är mkt roligare..
Man kan gå på mingel o sånt o träffa nya människor..alltså riktiga människor.
oså tjänar man pengar genom att ..tadaaa ..jobba (?).. lol.  ect..


Ojj.. nu är klockan mkt.. måste dra! 
ha en super nice lördagskväll !
Tudilluuuuuu.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Själv tycker jag The Sims är mycket roligare än det här^^ där har man ett mål (för mig är det i alla fall att skaffa barn) sett att mina kompis lyckades, ingen aning hur man gör -.- inte orkat spela så mycket. Men jag har för mig jag fick barn med mina hundar dock :O

2009-02-07 @ 17:17:21
Postat av: TheShaker

2009-02-07 @ 17:20:37
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: TheShaker

Såg att du har dansat med mig i spelet...XD

2009-02-07 @ 17:21:04
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Har du bra självförtroende och/eller självkänsla? :)



Kram

/LM

2009-02-07 @ 18:51:18
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: kicki

jadestone : Euw? :p fick du barn genom dina hundar ? Xd haha

The shaker : haha ofc!! :D

Linnea Malivéz; vaa? vad får dig att tro så ? :S

2009-02-08 @ 01:35:19
Postat av: Jadestone

Fick valpar med mina hundar dahh-.-'

2009-02-08 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0