Sportlooov!!

ÅH! äntligen, äntligen, äntligen fredag! denna fredag har jag längtat länge efter, första dagen på lovet! Woho. photography.jpg ferris wheel. image by yeahxitsxkaren

IDAG; 
Skola som vanligt och efter skolan F.U möte...  Vi ska ha en modevisning innan avslutning har vi bestämt.. ska inte avslöja för mkt.. men dt va typ det som har hänt idag.. lol :P 

Blev lite ändrade planer i går...jag sa ju att jag skulle åka iväg under sportlovet (?)  right ?
men nu blir inte dt så... Kommer stanna här i sucky-Borås och spendera min sportlov.. wooppi :S  
Men men.. nu ska jag inte klaga för mkt.. så länge dt är lov så är jag glad :)  
ikväll blir dt lugnt hos mig :S , vill hitta på nått :S .... o Imån blirre tacos&myskväll hos kezo :) lovin it! söndag = inget planerat ännu.  o på måndag ska jag, klawitter & steph till Varberg/ GBG (?)  vi ska iaf hitta på något :)  Tisdag, träffa Antonio O steph.. ska prata med olika företag...(modevisning)..aja orka inte rabbla upp allt.. :)Ni får har en super fin kväll vad ni än tänker hitta på.

Tudiluuuu..<3



Kommentarer
Postat av: Jadestone

HM... visste inte att ni hade sportlov denna veckan. Själv har jag en skolvecka kvar tills dess :/

2009-02-06 @ 21:17:51
Postat av: keZo

:D cya bitches later!

2009-02-07 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0