the truth hurts.


Vad tycker ni om bloggen ? :p Alltså, dt är nått som inte känns rätt :S kan inte peka ut vad dt är. men men.. jag suger när dt gäller photoshop ! så jag använde Microsoft Office Word när jag gjorde loggan, dt är drf den ser lite suddigt ut :S blöööh. .. Borde låta steph's bror fixa dt eller nått :)

En vanligt skoldag idag.. ...typ. Mår lite sådär halv dåligt, så typiskt mig :P
Började 11:50, härligt! hade bara 3 lektioner och det kändes som evigheter! Historia lektionen va värst, ville bara gå ut från salen o raka vägen hem. Pontus, historia läraren.. han suger för de första, han är flintis för det andra o jag ryser varje ggn han smekar hans hårlösa huvud..dt är verkligen skit vidrigt! Och för dt tredje; jag lär mig inget på hans lektioner.
Ge mig Petter tillbaka:(:(  han är sååå mkt snyggare! han kan gå ( Dressman catwalk;) ), han HAR hår!! thank god!! och jag lär mig på hans lektioner.


oså har jag och steph tagit lite nya bilder idag, till bloggen som ni har märkt :D Enda tillfälla idag som jag hade skoj o inte tänkte på något annat. <3
Efter skolan träffade jag Femman, gick lite överallt i stan, pratade om mitt sucky liv.. <3




Jag förstår inte vrf dt alltid är jag som ska säga förlåt.. .. jag pekar inte ut nån nu. Men jag har insett att varje ggn dt händer nått..så är dt alltid jag som får säga förlåt, fast dt inte ens är mitt fel. o anledning till att jag säger förlåt är för att jag orkar inte tjafsa o ha en massa ovänner.
vrf kan inte vissa folk bara säga förlåt när dem är medveten om att dem har gjort något fel ? istället för att säga förlåt så låter dem dt rinna ut i sanden.. och vissa gillar att vända på saken tillbaka till en...
Hur fult är inte dt ?! Liksom, växt upp o stå för de du ha gjort.



Bilder från lördags, hemma hos Jonathan.




hahah.. denna bilden lär nog minnas föralltid!! KEZo o hennes booobs hoppade på mig :D:D
Jag o toaletten har funnit varandra!  halleluja!
sååå sööt <3


Tudiluuu!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0