Till min Felix

Jag gillar …

 

när du försöker göra puppy eyes och försöker vara lustig med dina fula grimaser.

när du får mig att skratta sådär hysteriskt så jag ramlar av stolen och får tårar i ögonen, men inte för att det gjorde ont utanför att du gör mig så lycklig.

att du finns där för mig även när jag är en pain in the ass bitch och tröstar mig när jag är ledsen.

när du säger att jag är den vackraste flickan i världen (även vid de tillfällena då jag ser som värst ut.)

när du vägrar göra mina läxor fast jag ber om det och blir arg om du inte gör dem.

att du går som en gubbe och stampar med fötterna.

Jag gillar när du äter som en hamster och när du ibland snarkar så högt att jag inte kan sova.

att du visar tandköttet när du skrattar och stoppar upp en hel rulle papper i näsan när du har näsblod.

Jag gillar till och med när du har på dig din fula tröja.

Vet du varför? För alla dessa saker gör dig till den du är och den du är tycker jag om VÄLDIGT MYCKET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0